Taanis on ellu viidud rahvusvaheline koostööprojekt
Üks meie viimaseid ellu viidud projekte on rahvusvaheline projekt Taanis koostöös Damgaard-Jensen A/S BrandFactoryga. Meie ülesandeks projekti elluviimisel oli pakkuda kliendi nõudmistele kõige efektiivsemaid lahendusi, tarnida valitud kaup ja paigaldada. Projekt viidi läbi Taanis Bytorv Horsensi kaubanduskeskuses, kus avati mänguasjapood KiDS Coolshop, kus selle külastajatel on võimalus mänguasju enne ostmist proovida.
Esialgsed kliendi soovid erinesid veidi tarnitust, kuid koostööd tehes ja kliendiga suheldes leiti tõhusad lahendused, et mänguasjapoe planeering oleks ergonoomiline, esteetiliselt atraktiivne ja ruumikas. Tellija esialgne soov oli luua riiuliosad puidust seinapaneelidega. Pärast materjalide hindade analüüsimist, võttes arvesse toorainekulude kiiret tõusu, pakkusime aga välja tüüplahenduse - metallist seinapaneelidega riiulisektsioonid. Tegime detailsed riiulimõõtmised, mis olid kliendile vajalikud, sest riiulitele liimiti kliendi enda loodud magnetvisualisatsioonid, et need sobiksid laste mänguasjade poodi.
Projekti raames kuulati ära kliendi soovid ja vajadused, et koostada pakkumine ja eskiisid 2D ja 3D formaadis, et klient saaks võimalikult täpselt koostada kaupluses soovitud riiulipaigutuse. VVN tarnis ja paigaldas professionaalse kaupluse riiulisüsteemi. Seal oli nii 1,4 meetrit kui ka 3 meetrit kõrgeid sektsioone, mis on varustatud erineva arvu võreriiulitega, et kaup oleks poekülastajatele mugavalt paigutatud ja vaadeldav. 3 meetri kõrgused sektsioonid paigaldati poe põrandale, et tagada maksimaalne stabiilsus ja turvalisus. VVN-i meeskond tegi riiulite kokkupanemisel aktiivselt koostööd kohalike Taani ehitajate ja puuseppadega, kes hoolitsesid kogu ülejäänud kaupluse visuaalse kujunduse eest, et pood näeks seda tehes suurepärane välja.
See on vaid üks VVN-i teostatud projektidest. Kliendid valivad meid, sest kuulame ära nende soove, pakume parimaid lahendusi ning teeme oma tööd kõrge vastutustunde ja kvaliteediga. Nagu Damgaard-Jensen A/S BrandFactory strateegiline juht Daniel Højgaard Hindhede pärast poe avamist kinnitas, on see projekt kõigi asjaosaliste jaoks väga edukas.
Foto: Morten Pape
Foto: Morten Pape
Poeplaan ja riiuliosad